Reklama
Reklama

Obóz Augustów - informacje

Email Drukuj PDF

Obóz Augustów - informacje

W środę 26 lipca o godz. 19:30 na Widoku przy ul. Nowobielańskiej 102 odbędzie się zebranie informacyjne dla rodziców wyjeżdzających na obóz.

W związku z tym że jesteśmy w okresie urlopowym i być może nie każdy będzie obecny na zebraniu, poniżej przedstawiamy kilka informacji i wskazówek dla rodziców dotyczących pobytu i spraw organizacyjnych.

WAŻNE:

Prosimy by każdy z rodziców jadących dzieci dostarczył do trenera swojego rocznika wypełnioną kartę obozową oraz kartę badań. Wiemy ,że nie wszyscy jeszcze dopełnili formalności , a bez w/w dokumentów wyjazd będzie mocno utrudniony. Nie chcemy takiej sytuacji ,że tuż przed wyjazdem będą wypełnianie przez rodziców karty obozowe ponieważ może to opóźnić godzinę wyjazdu.

 

I turnus (roczniki 2007, 2008, 2009, 2010) wyjeżdża 31 lipca o godz. 6:00 z siedziby klubu przy ul. Nowobielańskiej 102. Prosimy o wcześniejszą obecność.

 

Powrót planowany jest 6 sierpnia (przybliżoną godzinę podamy w późniejszym terminie, postaramy się by rodzice w dniu powrotu byli poinformowani o godzinie).

 

Na obóz każdy zawodnik zabiera:

 

1. Stroje klubowe (jeżeli ktoś nie ma, zabiera inny)

 

2. Strój treningowy dowolny,

 

3. Getry,

 

4. Ochraniacze,

 

5. Obuwie do treningu (na sztuczną i naturalną murawę)

 

6. Dres klubowy (ten kto posiada)

 

7. Bielizna na każdy dzień,

 

8. Kąpielówki,

 

9. Skarpetki,

 

10. Ręcznik

 

11. Podkoszulki

 

12. Spodenki krótkie sportowe i wyjściowe,

 

13. Spodnie długie wyjściowe,

 

14. Bluza/polar,

 

15. Ortalion (gdyby zmieniła się pogoda),

 

16. Buty sportowe do chodzenia,

 

17. Piżama,

 

18. Czapka z daszkiem,

 

19. Bramkarze - rękawice i sprzęt treningowy

 

20. Mały plecak lub mała torba (na wyjścia)

 

21. Prosimy także dać dzieciakom do bagaży coś dzięki czemu można by było podczas pobytu oddzielić rzeczy czyste od użytych,

 

Jeżeli chodzi o odzież są to oczywiście wskazówki i prosimy wziąć je pod uwagę przy pakowaniu chłopców. Najważniejsze są rzeczy sportowe do treningu i do dnia codziennego oraz trzeba wziąć także pod uwagę załamanie pogody. Miejsce w lukach bagażowych także jest ograniczone i prosimy by ograniczyć się do jednej torby sportowej lub torby podróżnej.

 

kosmetyki:

 

1. szczoteczka do zębów,

 

2. pasta do zębów,

 

3. żel pod prysznic,

 

4. szampon,

 

5. dezodorant,

 

6. krem do opalania (duży filtr),

 

7. środek przeciwko komarom,

 

do autokaru:

 

1. napój niegazowany i niesłodzony,

 

2. kanapki, banan, batonik (np.: Grzesiek)

 

+ oprócz swojego napoju każde dziecko do autokaru będzie miało zapewnione także od nas 1 litr wody niegazowanej

 

dokumenty:

 

1. legitymacja szkolna, lub inny dokument ze zdjęciem

 

inne:

 

1. KIESZONKOWE: według uznania , my proponujemy 50 zł i nie bierzemy odpowiedzialności za pieniążki ,które rodzice przekażą dzieciakom - prosimy o rozsądek,

 

2. NIE DAJEMY DZIECKU LEKÓW (leki opisane z dawkowaniem dajemy przed wyjazdem trenerowi swojego rocznika),

 

3. TELEFONY – według uznania

 

uwagi:

 

1. W trakcie obozu prosimy nie odwiedzać chłopców - jeżeli wynikła by nagła sytuacja wtedy prosimy o kontakt z trenerem lub z Rafałem Rożkiem tel. 728 879 091 czy też z Piotrem Wysockim tel. 511 07 17 17.

 

2. Na obóz nie wolno zabierać tabletów, laptopów, gier typu PSP. Jeżeli ktoś przez "przypadek" weźmie nie bierzemy za to odpowiedzialności.

 

3. Z telefonów chłopcy będą mogli korzystać dopiero po obiedzie lub kolacji. Przez pozostały czas nie będą mieli oni dostępu do telefonów.

 

4. W ważnych sprawach prosimy o kontakt z trenerem swojego rocznika.

 

5. Prosimy nie wzywać przed wyjazdem do kontroli autokarów Policji ponieważ autobusy będą skontrolowane wcześniej i gotowe do wyjazdu. Transport na obóz zapewnia firma Busy Łowicz.

 

Jeżeli po przeczytaniu listy ktoś zauważy, że zostało pominięte coś istotnego to prosimy pisać w komentarzach poniżej - skorzystają pozostali.